ОФК Ўзбекистонда бўлиб ўтган 23 ёшгача бўлган футболчилари ўртасидаги Осиё чемпионати якунлари бўйича баъзи статистик маълумотларни тақдим этди. Манбага кўра, ушбу Осиё кубогини ОФКнинг ижтимоий тармоқлари орқали 340 миллион киши кузатиб борган. Бу эса икки аввал Таиландда ўтказилган мусобақага нисбатан 194 фоизга кўп ҳисобланади.
Энг кўп кузатувчи видео материалларни томоша қилган бўлиб, мусобақа давомида бундай материалларнинг кузатилиши 46.9 миллионтани ташкил этган. Бу эса 2020 йилги мусобақага нисбатан 10,6 баравар кўпни ташкил этади. ОФК томонидан янги очилган TikTok ижтимоий тармоғидаги саҳифага бир миллионга яқин инсон обуна бўлган бўлиб, улар қўйиб борилган видеоларни жами 9,3 миллион марта томоша қилишган.
ОФКнинг Twitter'даги саҳифаси Ўзбекистонда катта қизиқиш уйғотган. Мазкур тармоқдаги фойдаланувларнинг фаоллиги икки йил аввалгига нисбатан 217 фоизга ошган.
Instagram'даги кузатувлар сони 115,65 миллионни ташкил этган бўлса (119% ўсиш), Facebook'даги ўйиш 80 фоиз бўлган (110 миллион).
19 кун давомида ўтказилган 32та ўйинда дарвозаларга жами 81та тўп киритилди. Ўртача самарадорлик 2,53 голни ташкил этди. Саудия Арабистони ўз дарвозасидан бирорта ҳам гол ўтказмаган ягона жамоа бўлди.
Мусобақа давомида мухлисларнинг стадионга ташрифи бўйича рекордлар бир неча марта янгиланган. Хусусан, Ўзбекистоннинг Тукрманистонга қарши илк очилиш ўйинга 28670 ишқибоз ташриф буюрган бўлса, финални 32 268 мухлис "Бунёдкор" стадионида кузатиб борган.
Матнда хатолик топсангиз, ўша хатони белгилаб, бизга жўнатинг (Ctrl + Enter).