O‘zbekiston Professional futbol ligasi majlislar zalida Superliga klublari marketing bo‘limi xodimlari uchun seminar bo‘lib o‘tdi.
Seminar Osiyo Futbol Konfederasiyasining strategik rejalashtirish, marketing va infratuzilma masalalari bo‘yicha yo‘riqchisi Elnur Mamedov hamda OFKning Ligalarni rivojlantirish qo‘mitasi Markaziy va Janubiy Osiyo bo‘yicha vakili Yogesh Desai tomonidan o‘tkazildi.
Unda klublarda marketing bo‘yicha olib boriladigan chora-tadbirlar, muxlislarni stadionlarga jalb qilish, homiylar bilan ishlash, buning uchun ahamiyat qaratish kerak bo‘lgan jihatlar haqida so‘z yuritildi.
Professional futbol ligasi homiy tashkilotlar bilan ishlash borasida oxirgi 2 yil ichida katta o‘sishga erishgani, natijada 2 yildan beri Superliga titul homiyga ega bo‘layotgani, qolaversa, teletranslyasiyalar sifati oshib, futbol jamoatchiligining milliy chempionatimizga qiziqishi va e’tibori ortayotgani OFK vakillari tomonidan alohida ta’kidlandi.
Seminarda ko‘rilgan asosiy masalalar – Superliganing har bir klubi homiy tashkilotlar bilan yanada yaqin aloqalarni yo‘lga qo‘yishida e’tibor qaratilishi lozim bo‘lgan jihatlar, shuningdek, klublar ishqibozlari sonini ko‘paytirish, stadionga tashrif buyuradigan muxlislar sonini orttirishda klubning o‘z brendiga ega bo‘lishi muhim ekani muhokama etildi. Jumladan, klub o‘z brendini rivojlantirishda birinchi galda chiroyli va e’tiborni tez tortadigan logotipga ega bo‘lishi, o‘z timsoli, maskot va madhiyasiga ega bo‘lishi, maskot uchrashuvlar vaqtida ishqibozlarni yanada ruhlantirib, sevimli jamoalarini qo‘llab-quvvatlashga undashi, klub madhiyasi esa barcha tomonidan jo‘r bo‘lib kuylanishi va stadionda o‘yin oldidan va tanaffus vaqtida jarang sochishi lozimligiga alohida urg‘u berildi. Yana klublarning do‘konlari faqatgina o‘yin kuni emas, balki hafta davomida faoliyat ko‘rsatishi klubning o‘z ishqibozlari bilan yaqinlashishiga sabab bo‘lishi ta’kidlandi.