Bugun 14 sentyabr, 2025 yil, yakshanba.

  • Superliga
      • 13.09.2025 18:00
      • Qo‘qon-1912
      • 2:1
      • Qizilqum
      • 13.09.2025 19:00
      • Paxtakor
      • 2:1
      • Neftchi
      • 14.09.2025 18:00
      • Bunyodkor
      • -:-
      • Xorazm
  • JCh saralash. KONMEBOL
      • 14.09.2025 05:00
      • Peru
      • -:-
      • Paragvay
      • 14.09.2025 05:00
      • Boliviya
      • -:-
      • Braziliya
      • 14.09.2025 05:00
      • Venesuela
      • -:-
      • Kolumbiya
      • 14.09.2025 05:00
      • Ekvador
      • -:-
      • Argentina
      • 14.09.2025 05:00
      • Chili
      • -:-
      • Urugvay
«
»

Turnir jadvali

Jamoa O' O
1 Nasaf 21 46
2 Neftchi 21 42
3 Paxtakor 21 39
4 Dinamo 20 38
5 OKMK 21 37
6 Bunyodkor 20 35
7 Navbahor 21 33
8 Qizilqum 21 26
9 So‘g‘diyona 21 24
10 Surxon 21 24
11 Andijon 20 21
12 Qo‘qon-1912 21 21
13 Mash’al 21 21
14 Xorazm 20 19
15 Buxoro 21 17
16 Sho‘rtan 21 11

O'tgan o'yinlar.

21-тур Nasaf 5-0 Buxoro
21-тур Mash’al 2-1 Sho‘rtan
21-тур So‘g‘diyona 4-1 OKMK
21-тур Navbahor 0-0 Surxon
21-тур Qo‘qon-1912 2-1 Qizilqum
21-тур Paxtakor 2-1 Neftchi

Navbatdagi o'yinlar.

14/09/25 Bunyodkor - Xorazm

So'rovnoma

  • Superliga mavsumida chempionlikka asosiy da’vogar qaysi jamoa deb hisoblaysiz?

  • Natijalar | Jami ovoz: 4163 ta.
  • So'rovnomalar arxivi
  • O‘zbekiston terma jamoasini JCH-2026'ga kim tayyorlashi kerak?

  • Natijalar | Jami ovoz: 1757 ta.
  • So'rovnomalar arxivi

TV dasturlar

Blogdagi o‘zgarishlar

Teglar buluti

Xabarlar arxivi

2019 yilday barcha klublarning o‘z ramzi va madhiyasi bo‘ladi

Baho:
+ | -
O'ZBEK FUTBOLI
Rukn: Yangiliklar
A A A

O‘zbekiston Professional Futbol Ligasi o‘z oldiga qo‘ygan asosiy vazifalardan biri – muxlislarga manzur bo‘ladigan tomoshabop va qiziqarli, raqobatga boy chempionat tashkil etish hamda bu orqali stadionlarga ishqibozlar tashrifini ko‘paytirishdan iborat sanaladi.

Ortda qolgan 2018 yilda ham stadionlarga yanada ko‘proq tomoshabin jalb etish, ishqibozlarning milliy futbolimiz va chempionatimizga bo‘lgan qiziqishini oshirish maqsadida qator tadbirlar amalga oshirildi.

Stadionlarda oilaviy sektorlar tashkil etildi, jamoalar stadionlarida o‘z rasmiy do‘konlarini ishga tushirishdi, uchrashuvlar oldidan elimiz suygan san’atkorlar tomonidan turli konsert dasturlari va aksiyalar o‘tkazish yo‘lga qo‘yildi, ramazon oyi vaqtida tomoshabinlarga bepul iftorliklar ham taqdim etildi. Natijada 2017 yilgi mavsum bilan solishtirganda 2018 yilgi mavsumda milliy chempionatimizning har bir o‘yiniga tashrif buyuradigan muxlislar o‘rtacha soni deyarli 2 baravarga oshdi (o‘rtacha har bir uchrashuvga kelgan muxlis soni: 2017 yilda4386 nafar tomoshabin; 2018 yilda esa8050 nafar tomoshabin).

Professional Futbol Ligasi mazkur tashabbusni 2019 yilda ham davom ettiradi. Kelgusi mavsumda ichki chempionatimizga bo‘lgan qiziqishni yanda orttirish va stadionlarga imkon qadar ko‘proq ishqibozlar kelishini ta’minlash maqsadida amalga oshiriladigan loyihalar rejasi ishlab chiqildi.

Unga ko‘ra, kelayotgan yilda har bir klubning shtat jadvali asosida ishga olingan muxlislar klubi yetakchisiga yanada ko‘proq mas’uliyat va vakolatlar taqdim etiladi. Muxlislar klubi yetakchilari oldiga qo‘yiladigan asosiy vazifa esa – o‘z sevimli jamoasi ixlosmandlarini yanada ko‘paytirib, ularni yagona fan-klubga birlashtirish bo‘ladi. Bu borada yetakchilarga klub va PFL tomonidan amaliy ko‘mak ko‘rsatiladi.

Qolaversa, ortda qolgan mavsumda talab qilingan, ammo ijrosi ayrim klublar tomonidan paysalga solingan klub ramzi (maskot) va madhiyasini ishlab chiqish masalasi ham yangi – 2019 yildan e’tiboran majburiy bo‘ladi. Endilikda har bir klub (agar klub ramzi yoki madhiyasi mavjud bo‘lmasa) klub nomi, joylashgan shahri, klubning asosiy ranglari, unga muxlislik qiladigan auditoriyadan kelib chiqqan holda o‘z ramzi hamda madhiyasini ishlab chiqishi lozim bo‘ladi. Bu orqali Superliga-2019 o‘yinlari mobaynida o‘yindan oldin, tanaffus vaqtida va uchrashuvdan so‘ng stadionda klubning o‘z madhiyasi yangrashi ta’minlanadi. Zero har bir jamoaning o‘z ramzi va madhiyasiga ega bo‘lishi – ushbu jamoani qo‘llab-quvvatlovchi muxlislarni yanada jipslashtirishi jahon tajribasidan ma’lum.

Yevropaning ko‘plab jamoalari muxlislari klub madhiyasini uchrashuvlar vaqtida ham o‘z sevimli o‘yinchilarini ruhlantirish uchun jo‘r bo‘lib kuylashadi. Ushbu an’anani bizning klublar ishqibozlari o‘rtasida ham shakllantirish ustida ish olib boriladi.

2018 yilda klublar stadionlari hududida o‘z rasmiy do‘konlarini tashkil etishdi. Ushbu amaliyot aksariyat klublar uchun endi-endi tadbiq etilayotgani sabab ayrim kamchiliklar kuzatildi. Jumladan, ko‘p hollarda ishqibozlar harid qilishni istagan klub atributikalari sotiladigan do‘konlar faqatgina o‘yinlar vaqtida faoliyat ko‘rsatdi, xolos. Yangi mavsumdan e’tiboran har bir klub rasmiy do‘koni o‘yinlardan tashqari vaqtlarda ham muxlislarga xizmat ko‘rsatishi ta’minlanadi. Qolaversa, stadionlardagi o‘yinlar vaqtida sotiladigan yegulik va ichimliklar narhi ham maqbul tarzda bo‘lishi nazorat qilinadi.

2018 yildan stadionlarda yo‘lga qo‘yilgan oilaviy sektorlar tashkil etish amaliyoti ancha samara berganiga guvoh bo‘ldik. Natijada ortda qolgan mavsumning aksariyat uchrashuvlarida futbol ixlosmandlari o‘yinlarni tomosha qilish uchun stadionlarga o‘z oila a’zolari, farzandlari bilan birgalikda tashrif buyura boshlashdi. 2019 yilda oilaviy sektorlarga e’tibor yanada kuchaytiriladi va stadionga oilaviy tashrif buyuruvchi muxlislarga turli qulayliklar yaratilishiga harakat qilinadi.

Shuningdek, Superliga uchrashuvlari uchun chiqariladigan chiptalar endilikda faqat stadion kassasidagina emas, sayyor kassalar orqali odam gavjum joylarda ham sotilishi yo‘lga qo‘yiladi.

Muxlislar bilan ishlashni yanada yaxshilash, jamoatchilikning milliy chempionatimizga e’tibori va qiziqishini oshirish maqsadida Yoshlar Ittifoqi, turli ta’lim muassasalari bilan hamkorlik kengaytirilib, yetakchi futbolchilarning joylarga tashrif buyurishi va yoshlar bilan turli davra suhbatlari o‘tkazishi orqali ularni sog‘lom-turmush tarziga targ‘ib etish ishlari yanada ko‘paytiriladi. Shuningdek, o‘yinlardan tashqari vaqtlarda stadionlarga va klublar muzeylariga yoshlar uchun ekskursiyalar tashkil etish ishlari yanada ko‘proq amalga oshiriladi. 

Ushbu chora-tadbirlarning barchasi 2019 yilda Superliga uchrashuvlari vaqtida stadionlarimizga ishqibozlar tashrifi yanada ko‘payishi uchun amalga oshiriladi.  

Manba: UZPFL
Kiritildi: 11:09, 21.12.2018. O'qildi: 4627 marta. Fikrlar: 1 ta.

Bo'limga tegishli boshqa xabarlar


Bilasizmi, Anxel di Mariyaning umumiy transferlariga barchadan eng ko'p - jami 132.6 million funt sterling sarflangan

To'purarlar jadvali

Futbolchi Gol
1 Пахтакор Igor Sergeev 13
2 Насаф Husayn Norchayev 12
3 Сўғдиёна Lyupcho Doriyev 12
4 Навбаҳор Abbos G‘ulomov 9
5 Бунёдкор Luis Kachorri 8
6 Навбаҳор Ruslan Jiyanov 8
7 Машъал Humoyun Murtazoyev 7
8 Динамо Anvarjon Hojimirzayev 6
9 Сурхон Rustam Turdimurodov 6
10 ОКМК Xurshid G‘iyosov 6

So'nggi xabarlar

Boshqa xabarlar →

Konferensiya

Қаҳрамон Асланов

"Futbol plyus"


Шуҳрат Шокиржонов

Faqat futbol haqida


Шерзод Ражабов

Kuchli Beshlik


Ҳасанали Қодиров

Onlayn savol-javob


barcha konferensiyalar »
© STADION.UZ
Guvohnoma №0917. Berilgan sanasi: 02.12.2013. Muassis: «OSIYO KABEL» MCHJ. Bosh muharrir: Bo‘ronov Olimxo‘ja Azimxo‘ja o‘g‘li. Tahririyat manzili: 100057, Toshkent shahri, Usta Shirin 125. E-mail: admin@stadion.uz
Barcha huquqlar himoyalangan. Sayt materiallaridan to‘liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt manzili ko‘rsatilishi shart.
Blogdagi materiallar uchun blog egasi, xabarlar ostidagi fikrlar uchun foydalanuvchining o‘zi javobgar.