Bugun 15 oktyabr, 2025 yil, chorshanba.

«
»

Turnir jadvali

Jamoa O' O
1 Nasaf 24 53
2 Neftchi 24 51
3 Paxtakor 24 46
4 Dinamo 23 44
5 OKMK 24 40
6 Bunyodkor 24 40
7 Navbahor 24 37
8 Qizilqum 24 29
9 So‘g‘diyona 24 28
10 Qo‘qon-1912 24 26
11 Andijon 23 25
12 Surxon 24 25
13 Mash’al 24 23
14 Xorazm 24 21
15 Buxoro 24 21
16 Sho‘rtan 24 12

O'tgan o'yinlar.

24-тур Xorazm 1-1 Navbahor
24-тур OKMK 0-1 Qo‘qon-1912
24-тур Buxoro 0-4 Paxtakor
24-тур Surxon 0-2 Dinamo
24-тур Bunyodkor 2-2 Nasaf
24-тур Neftchi 2-0 Andijon
24-тур Sho‘rtan 1-2 So‘g‘diyona
24-тур Qizilqum 1-0 Mash’al

So'rovnoma

  • Superliga mavsumida chempionlikka asosiy da’vogar qaysi jamoa deb hisoblaysiz?

  • Natijalar | Jami ovoz: 6488 ta.
  • So'rovnomalar arxivi
  • O‘zbekiston terma jamoasini JCH-2026'ga kim tayyorlashi kerak?

  • Natijalar | Jami ovoz: 2632 ta.
  • So'rovnomalar arxivi

TV dasturlar

Blogdagi o‘zgarishlar

Teglar buluti

Xabarlar arxivi

Superliga futbol klublari vakillari ishtirokida semenar bo‘lib o‘tdi

Baho:
+ | -
O'ZBEK FUTBOLI / Rasmiy tadbirlar / Matbuot anjumanlari
Rukn: Yangiliklar
A A A

Kecha O‘zPFL binosida Superliga klublari vakillari ishtirokida yig‘ilish o‘tkazildi. Yig‘ilishda marketing, homiylar bilan ishlash, stadionga ko‘proq muxlislar kelishini ta’minlash, klublarning sodiq va ashaddiy ishqibozlari sonini oshirish uchun amalga oshirlishi lozim bo‘lgan jihatlar muhokama qilindi.

Ta’kidlash lozim, ushbu yig‘ilish konstruktiv muloqot tarzida tashkil etildi va yig‘ilishda klublar vakillari barcha masalalar bo‘yicha savollarga javob olishdi. Dastlab, marketing va ushbu mavsumda titul homiy bilan bog‘liq masalalar muhokama qilindi. Xabaringiz bor, ushbu mavsumda O‘zbekiston Professional futbol ligasi yangi titul homiy –  Coca  Cola  brendi ostidagi dunyoga mashhur kompaniya bilan shartnoma imzoladi. Unga ko‘ra, ushbu titul homiy mavsumda barcha eksklyuziv va tijoriy huquqlarga egalik qilish bilan birga, klublarga merchendayzing va savdo shahobchalari bilan bog‘liq masalalarda yordam ko‘rsatadi.

Professional Futbol Ligasi marketing boshqarmasi ushbu mavsum uchun yangi tijoriy reglament ishlab chiqdi hamda klublarga taqdim etdi. Ta’kidlash lozim, bunday reglament birinchi marta klublar uchun taqdim etildi. Klublar tijorat bilan bog‘liq masalalarda aynan ushbu reglament asosida ishlashi va unga bo‘ysunishi belgilandi.

Yig‘ilish davomida klublarga chempionat yangi titul homiysi bilan bog‘liq masalalarda qanday yengilliklar berilishi yuzasidan savol bilan murojaat qilishdi. Avvalroq, yangi titul homiy bilan bog‘liq savollarga tashkilot javob bergan va yordam asosida klublardan ayollar futbol klublari uchun badal pullaridan voz kechgani, shuningdek, ligalardagi futbolchilarni sug‘urtalashni o‘z zimmasiga olgani haqida ma’lumot bergan edi. Hozircha O‘zPFL klublar tomonidan amalga oshiriladigan ma’lum harajatlar (hakam, nazoratchi va komissarlar yo‘l harajatlari)ni bir qismini o‘z hisobidan amalga oshirishi, keyinchalik bosqichma-bosqich homiylik pullaridan klublarga ham tegishli qismini ajratishi ta’kidlandi.

Yig‘ilish davomida yana muxlislar bilan ishlash masalasiga jiddiy e’tibor berilishi muhokama qilindi. Hozirga kelib, Superliganing ayrim klublarida muxlislar bilan ishlash, muxlislarni stadionlarga jalb qilish kabi masalalarda kamchiliklar borligi aytildi. Klublar O‘zPFL tomonidan qo‘yilgan talablarni ayrim holatlarda bajarmayotgani, bu masalaga yaxshiroq e’tibor qaratishi lozimligi uqtirildi. Masalan, ayrim klublar hozirga kelib muxlislar bilan ishlash uchun maxsus shtat ochmagani va ishga mutaxassis jalb etmagani aniqlandi. Klublar bu borada yana bir marta O‘zPFL tomonidan jiddiy ogohlantirildi. Chempionatning navbatdagi tur o‘yinlari oldidan bu kamchiliklar bartaraf etilishi shart qilib belgilandi va kamchliklar bartaraf etilmasa, ularga nisbatan jiddiy sanksiyalar qo‘llanilishi haqida yana bir marta ogohlantirildi.

Shuningdek, har bir klubning muxlislari auditoriyasini kengaytirish, sodiq va ashaddiy ishqibozlari sonini ko‘paytirishda marketing hamda muxlislar bilan ishlash bo‘limi o‘rni muhim ekani alohida qayd etildi. Zero har bir klubning stadioni hududida klub do‘koni muntazam faoliyat ko‘rsatsa, unda klub attributikalari savdosi hamyonbop narxda bo‘lsa, uchrashuvlar davomida stadionda klub madhiyasi yangrab, klub maskoti ishqibozlarni ruhlantirib tursa, klub va muxlislar o‘rtasidagi aloqa yanada yaqinlashishi, klub shunchaki emas, balki chin ma’noda o‘z ishqibozlariga yaqin bo‘lishi ta’minlanadi. Buning uchun har bir klub futbolchilari va muxlislar o‘rtasida tez-tez uchrashuvlar, dastxat-shoulari tashkil etilishi belgilandi.

Kiritildi: 08:03, 19.03.2019. O'qildi: 2458 marta. Fikrlar: 1 ta.

Bo'limga tegishli boshqa xabarlar


Bilasizmi, Xerar Pike “Manchester Yunayted”da dastlab hujumchi sifatida to'p surgan.

To'purarlar jadvali

Futbolchi Gol
1 Пахтакор Igor Sergeev 16
2 Насаф Husayn Norchayev 13
3 Сўғдиёна Lyupcho Doriyev 13
4 Навбаҳор Abbos G‘ulomov 10
5 Динамо Anvarjon Hojimirzayev 8
6 Бунёдкор Luis Kachorri 8
7 ОКМК Xurshid G‘iyosov 8
8 Навбаҳор Ruslan Jiyanov 8
9 Машъал Humoyun Murtazoyev 7
10 Бунёдкор Temurxo‘ja Abduxoliqov 7

So'nggi xabarlar

Boshqa xabarlar →

Konferensiya

Қаҳрамон Асланов

"Futbol plyus"


Шуҳрат Шокиржонов

Faqat futbol haqida


Шерзод Ражабов

Kuchli Beshlik


Ҳасанали Қодиров

Onlayn savol-javob


barcha konferensiyalar »
© STADION.UZ
Guvohnoma №0917. Berilgan sanasi: 02.12.2013. Muassis: «OSIYO KABEL» MCHJ. Bosh muharrir: Bo‘ronov Olimxo‘ja Azimxo‘ja o‘g‘li. Tahririyat manzili: 100057, Toshkent shahri, Usta Shirin 125. E-mail: admin@stadion.uz
Barcha huquqlar himoyalangan. Sayt materiallaridan to‘liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt manzili ko‘rsatilishi shart.
Blogdagi materiallar uchun blog egasi, xabarlar ostidagi fikrlar uchun foydalanuvchining o‘zi javobgar.