“An-Nasr” Krishtianu Ronaldu bilan shartnoma imzolab, bir zumda butun dunyo bo‘ylab mashhurlikka erishdi. Hatto kutilganidan ham ko‘proq. Maydondagi muvaffaqiyatdan tashqari, Ronaldu allaqachon ijtimoiy tarmoqlarda “An-Nasr”ni ommaga tanitdi.
Portugaliyalikning klubga qo‘shilishidan oldin jamoaning instagramida 860 mingta obunachi bor edi. Ayni paytda bu ko‘rsatkich allaqachon 11 milliondan oshgan. Ajoyib o‘sish! Bunda “An-Nasr” va Ronalduning shartnoma imzolash bo‘yicha qo‘shma posti muhim rol o‘ynadi. U allaqachon 33 million layk yig‘ib, Krishtianu akkaunti tarixidagi eng mashhur uchinchi post bo‘lib oldi.
Eslatib o‘tamiz, Ronaldu yuqorida tilga olingan ijtimoiy tarmoqdagi eng mashhur shaxs hisoblanadi. Uning akkauntiga 531 million kishi obuna bo‘lgan. Shunday qilib, bunday tez o‘sish hech kimni ajablantirmasligi kerak. Krishtianu hali yangi jamoada debyut qilgani yo‘q, lekin allaqachon rekordlarni yangilamoqda! Ko‘ramiz, obunachilar soni bo‘yicha "An-Nasr" qanday klublardan o‘zib ketdi.
“Lester”
Saudiyaliklar Premyer-ligadagi kuchli oltilikdan tashqari, istalgan klubdan ustun ekanliklari bilan maqtanishlari mumkin. Eng yaqin ko‘rsatkich 14,4 million obunachi bilan "Tottenxem" bo‘lsa, "Lester" esa 7,1 million kuzatuvchiga ega.
"Inter"
"An-Nasr" obunachilar soni bo‘yicha Italiyaning asosiy klublaridan birini 2 milliondan ortiqroq obunachiga ortda qoldiryapti.
"Roma"
Saudiyaliklar Italiya poytaxti jamoasini ham chetlab o‘tishdi, u yerda bosh qahramon yana bir afsonaviy portugaliyalik - Joze Mourinyo. Bu yerdagi farq allaqachon 5 milliondan ortiq.
“Napoli”
Italiyaning yana bir jamoasi bu mavsum A Seriya turnir jadvalida peshqadamlik qilmoqda. Neapolliklar 30 yildan ortiq vaqtdan beri birinchi chempionlikka yaqinlashmoqda, biroq obunachilar soni bo‘yicha “An-Nasr”dan ancha ortda qolishmoqda.
“Ayaks”
Top-5 ligadan tashqarida Yevropaning eng mashhur jamoalaridan biri ham “An-Nasr”dan orqada. Amsterdamliklar 7,9 million obunachiga ega.
"Marsel"
Bu klub tarixan Fransiyadagi eng mashhur klub hisoblanadi. Ammo shayxlarning “PSJ”ga kelishi vaziyatni biroz o‘zgartirib yubordi. "Marsel" "An-Nasr"dan 8 million obunachiga ortda qolmoqda.
"Sporting"
Ko‘pchilik Ronaldu o‘z klubida faoliyatini tugatishini kutgandi, ammo u davom ettirish uchun boshqa variantni tanladi. "Sporting" sahifasiga bir milliondan sal ko‘proq odam obuna bo‘lgan, bu esa "An-Nasr"ning hozirgi holatidan 10 barobar kam. Ammo bu boshqacha bo‘lishi mumkin edi.
“An-Nasr”, albatta, o‘zining yangi yulduzidan foydalanmoqda, ijtimoiy tarmoqdagi so‘nggi 37 postdan 29 tasi Ronalduga bag‘ishlangan. Klubni biror narsada ayblash qiyin, ammo Krishtianuning yangi jamoadoshlari uchun biroz afsuslanarli, ularga hozir minimal e’tibor qaratilmoqda.